Reklamace zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Potřebujete jakékoli zboží z mého e-shopu reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Snažil jsem se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.

 

REKLAMACE AKVARIJNÍCH ROSTLIN:

  • Balíček musí být vyzvednut do 24 hodin po doručení, jinak není reklamace možná
  • U akvarijních rostlin je možná reklamace pouze do 24 hodin od převzetí balíčku. Nejlépe mě ihned kontaktujte telefonicky, případně emailem s fotografiemi. Na pozdější reklamace není možné brát zřetel, z důvodu specifických podmínek k jejich růstu

 

NÁROK NA UPLATNĚNÍ ZÁRUKY MŮŽE ZANIKNOUT, POKUD:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.
  7. Výrobek byl mechanicky poškozen nebo jsou odstraněny popř. poškozeny pečetí výrobce. 

 

NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE:

  1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či Pdf.
  2. Vyplňte formulář – doporučuji popsat závadu co nejpřesněji, klidně připojte nákres (červená políčka jsou na mě)
  3. Vytiskněte formulář a podepište
  4. Připojte daňový doklad - fakturu
  5. Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část), které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku
  6. Odešlete na moji adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-). Adresa je: Petr Vrána, Milenov 174, 753 61 Hranice IV- Drahotuše (nebo po domluvě na výdejní místo)

 

ZASLÁNÍ REKLAMACE "POŠTOU" JE KLÍČOVÉ

Vím, že byste rádi vyřídili reklamaci přes telefon, i mě by se to líbilo. Bohužel to ale zatím není legislativně možné a je třeba splnit určité kroky, tzn. fyzicky odeslat reklamované zboží poštou (nebo jinou přepravní společností dle domluvy) (pro konzultaci ale volat můžete). Ke zboží také nezapomeňte připojit formulář a ostatní důležité věci, popsané výše. V opačném případě nemůžu reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží, takže je lepší hned připravit veškeré podklady správně, aby vše proběhlo v pořádku.

 

VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který k tomu vydá své písemné stanovisko. Klasická byrokracie, ale nebojte, všechno budu hlídat, aby celý proces proběhl hladce.

Pokud reklamaci uznají, zašlu vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátím peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů (peníze nevracím složenkou). U oprávněné reklamace máte ještě navíc nárok na úhradu poštovného, a to v přiměřené výši.

 

VÍCE INFORMACÍ

Snažil jsem se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na mě kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte do puntíku úplně vše.

 

Petr Vrána